Perspektiv

När jag var en liten tös ville jag ha en lekstuga. Snäll som min pappa är byggde han en. Jag måste erkänna att det blev den finaste lekstugan i hela Holsbybrunn, dessutom inte inredd med små fula dockmöbler utan rediga möbler. Ibland fick vi sova där nere om vi ville. SO what, tänker ni? Nej, tanken var inte att jag skulle sitta här och skryta om hur bortskämd jag var! Det jag ville komma till var helt enkelt att nu när jag sitter och letar lägenhet i Stockholm är alla i min prisklass mindre än min lekstuga jag hade som barn...Hur skevt känns inte det? Jäkligt mycket ska jag tala om... Den finaste lekstugan i världen!

Kommentarer
Postat av: Martin

Ha Ha välkommen till storstaden!

2010-05-16 @ 17:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0